:: www.prop.sk
:: www.protiprudu.info
CITÁTY
 

Úklad voči umeniu  

26.09.2010
www.prop.sk
www.protiprudu.info

 

 


"Skupinovým záujmom Židov je podkopať vizuálne umenia, pretože v nich nemôžu konkurovať.  A ešte hlbším skupinovým záujmom je podkopať kresťanstvo, svojho úhlavného nepriateľa."
Izrael Šamír, izraelský spisovateľ a publicista  

...Jeden zo zakladateľov Frankfurtskej školy Georg Lukács sa rétoricky opýtal: "Kto nás zachráni pred západnou civilizáciou?"  A s tou záchrannou operáciou začal on sám, prsviedčajúc seba, že najlepšie bude vytvoriť "kultúru pesimizmu" a "svet, ktorý Boh opustil". 

Iný z týchto mentálnych gigantov, Walter Benjamín, bol presvedčený, že účelom umení je, aby sa ľudia cítili tak mizerne, ako je len možné, pretože pesimizmus je podstatným prípravným krokom pre svetovú revolúciu. 

"Organizovať pesimizmus", poukázal zlovestne, "neznačí nič iné, než vypudiť z politiky morálnu metaforu".  A Benjamínovi sa skutočne podarilo dosiahnuť, že sa cítil mizerne.  Spáchal samovraždu.  

Marxistický revolucionár Willi Munzenberg nijako neskrýval svoje životné  poslanie.  Bolo ním zničenie západnej civilizácie.  Vážne.  Povedal, že aby to bolo možné dosiahnuť, žiaci Frankfurtskej školy budú musieť "organizovať intelektuálov a použiť ich na to, aby sa západná civilizácia zhnusila.  Len potom, čo skazia všetky jej
hodnoty a život urobia nemožným, budeme môcť nastoliť diktatúru proletariátu".  

Aby sme to zosumarizovali: Vytvorme kultúru pesimizmu.  Urobme západnú civilizáciu odpornou.  Vytvorme bezbožný svet a vžeňme ľudí do zúfalstva.  Skazme hodnoty spoločnosti a urobme život nemožným.  V krátkosti, vytvorme peklo na zemi. Ak ste začínajúcim umelcom, čoskoro prídete na to, že svet umení ovládajú Židia, ktorí robia všetko pre to, aby vytvorili toto peklo na zemi.  Ich kontrola nad tým, čo sa dnes pokladá za umenie, je taká chápadlová ako je strach naháňajúca.  Umenie sa premenilo na anti-umenie. 

Ako poukazuje Izrael Šamír: ""Skupinovým záujmom Židov je podkopať vizuálne umenia, pretože oni v nich nemôžu konkurovať.  A ešte hlbším skupinovým záujmom je podkopať kresťanstvo, svojho úhlavného nepriateľa."

Podkopať.  Skorumpovať.  Vytvoriť nesúlad.  Doháňať k šialenstvu.  Ničiť.  To sú slovesá, ktoré si treba zapamätať.

Vyberme sa teraz na túru do sveta umení a ako sprievodcu si vezmime Izraela Šamíra.  Pokúsme sa zistiť, čo sa vlastne deje.  
...Andy Warhol dobre vedel ako si získať priazeň Židov.  V sérii obrazov z 80-tych rokov pod názvom "Desať portrétov Židov 20. storočia" zobrazil desať osôb, ktoré označil za "židovských géniov".  Jeden obraz predstavuje Goldu Meirovú - geniálnu osobu, ktorá povedala, že Palestínci neexistujú. dodávajúc tej dôvtipnej fráze svou známu príchuť: "Ako môžeme vrátiť okupované teritóriá?  Niet tu nikoho, komu by sme ich mali vrátiť." 

Ďalším géniom bol Sigmund Freud, ktorého profesor dr. Kevin MacDonald popísal ako človeka, ktorý sa dopustil najväčšieho vedeckého podvodu 20. storočia - podvodu, ktorý bol veľmi osožný pri vytváraní kultúry samovraždy Západu. 

 
Warhol a Lenon držiaci sa za genitálie  

Warhol vložil celý svoj pozoruhodný šarm do spolupráce s Henrym Geldzahlerom, kurátorom Metropolitan Museum of Art - veľmi vplyvným Židom, ktorý bol náhodou, podobne ako Warhol, homosexuálom.  "I keď títo dvaja nikdy neboli milenci, ich vzťah bol intímny", ubezpečuje nás jeden z Warholových životopiscov. 
"Andy s Henrym hovoril po telefóne každý večer, než išiel spať a každé ráno, keď sa zobudil".  Ja nevravím, že tí dvaja boli milenci, čo tvrdia mnohí iní, ale Warhol, notorický oportunista, naisto napomohol svojej kariére tým, že kultivoval Židov. 

Slovami filmovej kritičky Carrie Rickeyovej: "Snažil sa ulahodiť kruhom okolo synagógy."   To, že Židia ovládajú svet umení podobne, ako ovládajú médiá a všetky sféry vplyvu, je najlepšie utajovaným tajomstvom 21. storočia.  O tom sa nepatrí hovoriť.  Keď to robíte, tak ste antisemita.

  V roku 1989 sa objavila dvojzväzková kniha "Sociológia umení".  Autori v nej diskutujú o tom, kto je kým vo svete umenia.  "Černosi, orientálci a osoby španielskeho pôvodu predstavujú 7 % konzumentov umenia", informuje nás veľmi nápomocne kniha.  A čo tých 93 %?  

Ktorá etnická skupina vlastní väčšinu umeleckých galérií?  Akí ľudia sú kurátormi múzeí?  Akí ľudia sú umeleckými kritikmi?  Kto uverejňuje články v časopisoch, v ktorých sa venujú umeniam?  Kto rozhoduje o tom, čo predstavuje dobré umenie a čo zlé?  Akí ľudia sú obchodníkmi a veľkými zberateľmi?  Kto riadi aukcie?  Kto
prichádza s umeleckými súťažami a zbiera peniaze na ceny?  Kto vymenúva sudcov?  A akí ľudia sú sudcami?  

O tom nepadne ani slovo.  Totálne ticho.  To naháňa strach, nemyslíte?   Umelecký svet je natoľko prešpikovaný Židmi, že keď sa chcete ocitnúť ďaleko od gójov a ste Žid, tak sa dajte na umenie.  V súčasnosti, ak máte šťastie, tam nikde na ne-Žida nenarazíte. 

Umelecká historička židovského pôvodu Eunice Liptonová v roku 1996 netaktne priznala, že jediným dôvodom, prečo sa stala historičkou umenia je fakt, že chcela byť v spoločnosti výlučne len Židov.  "Chcela som byť tam, kde sú Židia - to je, chcela som takú profesiu, kde sa budem môcť hlásiť k svojmu židovstvu prostredníctvom spoločnosti, v ktorej sa ocitnem."  

Keďže Židia nemajú talent na vizuálne umenia, aby mohli  uspieť v takej ťažkej profesii, museli ich prispôsobiť svojim schopnostiam.  To je akoby Židia, ktorí nemajú talent na atletiku, získali kontrolu nad Olympijskými hrami a potom prehlásili, že behy a maratón už naďalej nie sú dôležité.  Dôležité sú len preteky v behu s vrecom alebo preteky v pľuvaní - preto, lebo v tom sú Židia mimoriadne dobrí!

Šamír nám hovorí, že "Židia vôbec nie sú vybavení na to, aby si podmanili Olympus.  Židia celé pokolenia nikdy nevstúpili do žiadneho z chrámov a málokedy videli maľby.  Učili ich vyhýbať sa obrazom v rámci odmietania idolov."  V krátkosti, Židia sú vizuálne handikapovaní.  Keďže ich učili talmudskej dialektike, vedia dobre narábať so slovami.  Verbálne majú IQ 130.  Ale IQ pre vzory a obrazy predstavuje len 75%.  

Samozrejme, Židia by si toto nikdy nepriznali.  Keby ste naznačili, že sú mizerní výtvarníci, označili by vás za antisemitov.  Ak v minulých vekoch neupútali pozornosť ako umelci, argumentuje sa tým, že sa nemohli prejaviť vďaka kresťanským utláčateľom.  Ale nanešťastie pre Židov, veľkolepý Berenson takýto argument vôbec neuznáva: "Židia vykazujú minimálny talent pre vizuálne umenia", výstižne
konštatuje, "a takmer žiadny pre sochárstvo."  Nuž ako je potom možné, že je tu teraz toľko židovských umelcov?  Vraví sa nám, že je to vďaka ich vzájomnému prepojeniu a ich príčinlivosti - ich prevaha v médiách, ich ekonomická nadvláda vo svete umení, židovská moc, židovské peniaze."  

Andy Warhol kedysi povedal, že v budúcnosti môž byť každý slávny na 15 minút.  Čo však nepovedal je to, že hocikto, aj dedinský idiot, sa môže stať celebritou, keď mu k tomu dopomôžu tí, čo formujú verejnú mienku.  Stačí, aby mu stále venovali pozornosť masové médiá.   Leonardo da Vinci sa musí v hrobe obracať.   Nech má posledné slovo umelecký kritik Clement Greenberg: "Dospel som k záveru, že tí, ktorých dnes priťahuje umenie, sú často psychopati.  A v tom ma môžete citovať."
 A ten vie, čo hovorí.  

 


(krátené ukážky z článku)
Dr. Laša Darkmoon: "The Plot Against Art"  
http://www.theoccidentalobserver.net/authors/Darkmoon-ArtIhtmlhttp://www.theoccidentalobserver.net/authors/Darkmoon-ArIIhtml

Súvisiace:
"Umenie"

 

 

© 2003 - 2009 www. prop. sk | Materiály z tejto stránky je možné kopírovať len s uvedením odkazu na túto stránku | When reproducing our materials in whole or in part, reference to prop.sk must be made.|